.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک اصلاح طلب:خاتمی به درد ریاست جمهوری نمیخورد

یك مدعي اصلاح طلبي با حمله به خاتمي اظهار داشت: خاتمي ويژگي هاي رئيس جمهور شدن را ندارد.
به نوشته کیهان ,احمد-ز از مدعيان اصلاح طلب وابسته به حزب مشاركت در مقاله اي در سايت ضدانقلابي «روز» با انتقاد از خاتمي به خاطر تمايلش براي نامزدي در انتخابات آتي رياست جمهوري نوشت: به نظرم آقاي خاتمي هيچ كدام از ويژگي هاي بارز يك رهبر سياسي را ندارد بخصوص در يك شرايط بحراني.
احمد-ز سپس با بيان اينكه خاتمي (فقط) بن مايه اي فرهنگي و كم و بيش فلسفي دارد افزود: امر سياست در نظام فكري او (خاتمي) نه جايگاه واقعي خود را پيدا كرده و نه از چندان مرتبه و ارجي برخوردار است.
وي ضعف هاي ديگر خاتمي را تساهل در امور سياسي و عدم توان مديريت بحران ها دانست و ادعا كرد كه خاتمي ممكن است براي رياست جمهوري يك كشوري مانند سوئيس (كه مشكلي ندارد) مناسب باشد اما براي كشوري مانند ايران به هيچ وجه مناسب نيست.
احمد-ز در پايان نوشته اش با لحني آكنده از يأس و نااميدي، خاتمي را تلويحاً فاقد ويژگي ايجاد هيجان عمومي در سطح جامعه دانست و گفت: صرف اجماع 18 گروه اصلاح طلب بر روي شخصي كه هيجان و جنبش عمومي در سطح جامعه بر نيانگيزد، دوم خرداد ديگري را رقم نخواهد زد. اينكه آن فرد كيست و چگونه مي توان در مورد آن به توافق عام رسيد و جامعه را پشت سر آن بسيج كرد البته خود پرسش مهمي است اما آن شخص متأسفانه آقاي خاتمي نيست و خود او هم نمي خواهد كه چنين شخصي باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.649 seconds.